Krásné jarní počasí...

20.02.2014 06:28

Tak se po dlouhé době ozývám se zprávičkami, jak se nám daří. Všechno šlape, chodíme na procházky a užíváme si. Panička se mnou pořád cvičí, ale já se opravdu někdy i snažím :-D Také jezdíme někam za Písek, tam vždy čekám v autě, pak mi dá panička postroj a mám jít jako štěkat na někoho v plášti a něčím na ruce - prý obrany nebo co. Figuruje to Honza Böhm a obravdu mě to začíná čím dál víc bavit - panička říká, že je to super figurant a že mi musel ukázat, že to je zábava! Jen ta panička mě pořád drží, sice už to kolikrát vypadá, že ji k němu odtáhnu a zakousnu se víc, ale nějak to vždy zabrzdí..jen počkejte, až se ji vytrhnu, váhu na to skoro mám, to by bylo, abych to nevyhrál :-D Ale co, alespoň toho peška nebo měkký rukáv si k autu odnáším, vážně je to legrace. Jezdí tam i další pesani s páníčkama a jsou super!

Tady přikládám jednu pózovací fotečku z procházky s mým kámošem Máťou ;-) je úžasný a má mě moc rád - i pusinku jsem dostal :-D