LVT Podhradí nad Dyjí

14.08.2014 09:00

Zase jsme byli s paničkou na týden na táboře, naučit se něco nového. Všechny dny probíhali podobně..několikrát za den venčení, chvilka cvičení na place a pak dlouhý odpočinek na pokoji. Ležel jsem teda i v posteli a snažil se to zamaskovat, ale jednou se mi stalo, že se panička vrátila nějak brzo a už jsem nestihl seskočit :-D A ty tlapičky jsem na Benjíka taky hodit nemohl.. :-) Tentokrát bylo na táboře hodně hovíků a mezi nimi i dvě štěnda, bylo to super!!! Ségry s mamkou bohužel tentokrát dorazit nemohly, mamka bude mít totiž další miminka, tak už se na to připravuje :-) Ve středu to všechno začalo jako obvykle, nicméně to pak pokračovalo jinak, než jsem čekal. Museli jsme stát v řadě a nějaký pán kontroloval čipy..to už mi to začalo vrtat hlavou, ale pak mě panička uklidila a nic se nedělo. Pak to přišlo - hlášení panu rozhodčímu a zkouška BH. Snažil jsem se paničku nezklamat, ale ta fenka, ta mě lákala..vydržel jsem to a od odložení za chůze jsem zase šlapal jako vždy. Panička měla radost, jak jsme to zmákli a tak i já měl radost :-)) Pak jsme trénovali aporty a překážku. Moc děkujeme za možnost být opět s vámi všemi na tak skvělém táboře, který Vlaďka Králová vždy perfektně zorganizuje. Na poslušnosti nár radila zase Mirka a na obranách a stopách pomáhal Robert. Díky všem a těšíme se na příště!!! 

 

Fotky z tábora ve fotogalerii - děkujeme Vlaďce a Renče! ;-)