Návštěva u mamky

25.10.2013 08:14

Po dlouhé době jsme s paničkou vyrazili na výlet do Brna navštívit mamku Elišku a ségru Arwenku. A samozřejmě jejich úžasnou paničku Evičku! Ta mě zase pomuckala, to bylo super! Sice jsme zaparkovali u výstaviště, jak se chodím ukazovat, ale tentokrát jsme šli jinam..naproti nám přišla Evča s holkama a vyrazili jsme k nim domů. Paničky si daly kafíčko a já musel čekat venku..no to byla dobaaaaa, pořád jsem chtěl za paničkou, chodil jsem pořád kolem všech vchodů a oken, koukal přes okno, skákal na parapet a nic nepomohlo, tak jsem ulehl těšně ke dveřím, abych náhodou tvrdě neusnul a neprošvihl paničku. Nakonec jsme vyrazili na procházku, tentokrát bez mamky, protože ta má nějakou namoženou nožku a určitě by za naší přítomnosti nevydržela být v klidu. Arwenka mi ukazovala, kde normálně běhají, kde jsou srnky a kde se dá dobře honit na louce, z čehož jsem byl značně unaven a dech jsem nemohl popadnout ani při odpočinku na dvorku, když paničky obědvaly. Pak se přiblížil čas našeho odjezdu a vyrazili jsme zpět k autu. Evička s mamkou nás vyprovodily, pomačkaly na rozloučenou a my pokračovali zpět k domovu. Celou cestu jsem vážně prospal, protože jsem bych příjemně unaven a spokojen, že jsem se s nimi mohl zase potkat!

Kdo má asi ten jazyk delší??

Já tam budu dřííííív!