Prameny Vltavy

09.09.2013 10:31

Včera odpoledne jsme po delší pauze opět vyrazili na další výlet na Šumavu. Tentokrát nás páníčci vzali na Prameny Vltavy.. Po cestě jsme skoro nikoho nepotkali, tak jsem se mohl i trochu proběhnout. Panička ale měla trochu strach, abych se přeci jen nerozběhl chytit nějakou tu srnku, tak jsem byl spíš přivázaný..nechápu to, ještě nikdy jsem to neudělal :-) Počasí nám vyšlo zase krásně, ani mi nebylo moc horko. Našlapali jsme asi 12km (já asi víc) a bylo to super! Jako vždy jsme se trošku fotili, tak se můžete podívat ;)

Volal mě někdo??

Tady se podívejte, jaký krásný postrojíček má Benjiček :) a pozor, v noci umí i červeně blikat!! :))

Odpočíváme u pramene Vltavy :)

Tady panička někam odběhla k foťáku a trvalo to opravdu neuvěřitelně dlouho, než se vrátila (asi tak 10 vteřin)..musel jsem ji přivítat a nechápu, že se tomu divila :)

K foťáku musel páníček..Nedá se nic dělat, budeme si tě paničko prostě hlídat!

Dobře, tak jednu fotku, zmáknem..

Cesta byla opravdu vysilující a tak jsme byli rádi, že jsme v autě a jedeme domů :) Mimochodem ráno nás všechny tři panička musela budit, protože se nám opravdu z pelíšku nechtělo!! :-)