Rodinné setkání na Speciální výstavě hovawartů

21.05.2013 08:40

V sobotu 18.5.2013 jsme vyrazili na velký výlet. Panička nám sbalila batoh a křesílka a jeli jsme až jsme dorazili na Knížecí rybník u Tábora. Ještě větší překvapení pro mně bylo, že jsem se tam potkal se ségrama a mamkou!!! Jupííí, měl jsem vážně obrovskou radost, tak rád jsem je zas viděl! Nakonec jsem ale zjistil, že to není jen tak obyčejný výlet s procházkou, ale klubová výstava. Tentokrát jsem se moc a moc snažil, protože jsem se před rodinkou chtěl ukázat. Nakonec jsem získal ocenění V1 CAC a velikánskou nádobu na granule. Ségry byly obě také moc šikovné, Arwenka ve velké konkurenci získala V4 a Angie dokonce ve stejné třídě zvítězila a také ukázala co umí :) Všichni jsme měli velikou radost, páníčci a paničky nás pořád mazlili. Mamka když viděla, že jsme postoupili a svým okem si nás prohlédla, řekla si, že určitě vyhrajeme a že tím pádem se nemusí ona namáhat. Ale stejně je moc krásná a získala V. Pak už nám jen držela packy a podařilo se! Jsem moc rád, že jsme se tam takto všichni sešli a těším se zase někdy! Holčičky, jsem vážně rád, že jsme se pomazlili po tak dlouhé době. Přikládáme s paničkou pár fotek z perfektního výletu.

Na této fotce jsem se ségrama. Zleva: panička Míša s Angie, panička Eva s Arwen a moje panička se mnou :-)

 

Panička si myslela, že by se s námi měl vyfotit i Benji, který byl s námi, ale my jsme byli jiného názoru :-)

 

Ne, tak na chvilku jsme se uklidnili, ale bylo to velmi náročné!

 

Trochu pózování s paničkou...

 

No ale to už by stačilo, chci se dívat na vodu a hotovo!

 

Evča dělá maminku ještě krásnější :-)

 

Umím se i usmát ;)

 

To mám ale krásnou medaili :-)

 

Tady vyhrála Angie :)

 

Arwenka na čtvrtém místě :-)

 

Já s Angie a paničkama

 

Já se sestřičkama Arwen a Angie :)

 

A toto je závěrečná fotka ještě s mamkou. Pak už jsme vyrazili po dlouhém dni domů.