Uchovnění - 1. třída chovnosti

11.06.2014 08:22

A zase další výlet - tam jsem nikdy nebyl, prý Mladá Boleslav. Bylo to zvláštní, přišli jsme na plac a panička po mě nechtěla žádné cviky z poslušnosti, ale co, jsem pohodář, tak mi to nevadilo :-). Měřili mě snad ze všech stran a pak jsme chodili tam a zpět - střelba, rušivé vlivy (plachta, houkání, chrastění..), někdo nás předbíhal a také se chtěla panička se mnou hrát. Jenže já myslel, že bych si raději ověřil, co se to tam dělo na té zemi, tak jsem dělal, že ji nevidím a čuchal. Nakonec pochopila, že hrát si zrovna nechci, tak to schovala. Možná, že se zlobila, protože mě přivázala ke kolíku a šla se schovat za plentu, naštěstí jen na chvíli :-). Po úspěšně absolvovaném povahovém testu mě ještě zkoumali jako bych byl na výstavě a pak řekli, že jsme prošli bonitací a jsem uchovněn - hurááá!!! Na této bonitaci byli také moje sestry - Arwen a Angie, které to všechno také zvládli! Holky gratuluji a těším se zase na příště :-)