Výcvikový tábor v Podhradí nad Dyjí

13.08.2013 06:42

Minulý týden jsme se vypravili na celý týden trénovat. S paničkou a Benjim jsme byli na letním výcvikovém táboře v Podhradí. Skoro celý týden bylo dost teplo a bylo to náročnější, ale panička nás vždycky pustila do vody a tak jsme to zvládli. Zatímco Benji jenom odpočíval, já musel chodit na plac, abychom se s paničkou něco nového naučili. A vše se postupně dařilo, a když jsem viděl, jakou má panička radost, tak jsem ji měl taky :-) Na táboře jsme se potkali s mamkou Eliškou a sestrami Arwen a Angie. Někdy jsme se mohli společně proběhnout a všechno možné prozkoumat. Víc jsme se ale všichni museli soustředit na cvičení. Začali jsme také trénovat obrany a strašně mě to tam bavilo! Panička mi říkala, že půjdeme trénovat určitě i doma, tak doufám, že to zmáknu ;) Celý týden s námi poslušnost trénovala Mirka a obrany Robert a těm patří veliké poděkování za trapělivost!

Přidáváme pár fotek z tábora:

Pózuji s paničkou

Někde tam letěl klacík..

..a už ho mám :)

Nejdřív začala hra s kůží..nedám ti to, od teď je to moje kůže!

Pak to pokračovalo s tímto peškem..opravdu je to zábavná hra..musím to ukořistit..

..a už je můj..vezmu si ho domů.

Po náročném výkonu je třeba si pořádně odpočinout a ta podlaha je tááák tvrdá!

Benji v podstatě ani jinak neodpočíval :-) 

To jsme byli na výletě na zřícenine v blízkosti tábora.

Tentokrát mi nabídli rukávek..není to ještě ten největší, ale taky se mi líbí..

Říkal jsem, že se mi líbí a že bych ho chtěl..