Výlet na Černé jezero (Šumava)

24.07.2013 06:43

Tak jsme vyrazili s páníčkama a jejich kámošema na další výlet. Bylo celkem horko, ale v autě příjemně, takže cestu jsme zvládli v pohodě. Pak jsme dorazili na startovní pozici a šlo se. Cesta se mi moc líbila, bylo příjemné počasí a nebylo moc lidí, takže mě panička pustila z vodítka - to mě bavilo. Benji už tradičně musel jít celou cestu na vodítku, i když jsem se ho trochu snažil osvobodit smutnými pohledy na paničku - nevyšlo to. Je to prostě troubelka, kdyby neutíkal, mohli jsme spolu zlobit :-D. Když jsme dorazili do cíle, bylo tam spousta vody, ale panička mě tam nepustila vykoupat. Všechno jsme si prohlédli, udělali pár fotek na památku a vyrazili jsme zpět. Jelikož jsem si cestu poctivě značil, tak jsme nezabloudili (trochu jsem se toho bál) a v pořádku dorazili k autu. Naskládali jsme se do auta a vydali se směr domov. Bylo to super odpoledne a doufám, že nás panička s páníčkem budou brát na výlet často ;-)

Tomáš, Markéta, panička a já s Benjim..chtěli jsme už jít, vždyť jsme teprve vyrazili.

Jee, to bylo příjemné ochlazení v čistém šumavském prameni..

Černé jezero na Šumavě

Naše smečka..

Já se fotit nebudu!

No tak jo teda..