Vyrazili jsme do Itálie...

02.07.2014 13:52

Páníčci se rozhodli, že bychom mohli vyrazit na krátkou dovču do Itálie a tak jsme jeli. Cesta byla delší než jiné naše výlety, ale nebylo to nic hrozného, měl jsem vzadu dost místa, tak se to dalo vydržet. :-) Také jsme docela po cestě zastavovali, tak jsme se mohli s Benjikem protáhnout a vyvenčit. V pátek večer jsme dorazili na místo, vedro nebylo, bylo to v pohodě.. Během celého víkendu páníčci vždycky někam odešli, pak se vrátili, udělali s námi procházku a pak zase odešli. Jednou dokonce odjeli autem, to jsem si všiml, to se přede mnou neutají. Bydleli jsme v malinkém domečku, tak jsem se občas schoval i pod postel :-)) V neděli se Benjikovi zdálo, že už to s tím odcházením trochu víc přehání a tak roztrhal prostěradlo..nejdřív jen jedno a trochu..ale nepomohlo to, stejně večer zase odešli, tak se do toho pustil pořádně a roztrhal i to druhé, ale to už stálo za to. Byly to prostěradla z domova, tak zůstaly v Itálii v popelnici.. No a v pondělí ráno pršelo a bylo mokro a tak se začalo balit (to bylo v plánu, i kdyby nepršelo). Jak jsem to zjistil, proklouzl jsem mezi dveřmi a bez vyvenčení už jsem seděl v autě, to aby na mě nezapomněli!! Ani mě odtud nemohli dostat :-D Pak už jsme vyrazili zpátky k domovu.

Odpočinek :-) Více fotek ve fotogalerii